Apie mus

Augustinas Balaišis

Lektorius, AI treneris ir kūrybiškumo konsultantas

Esu Vytauto Didžiojo universiteto dėstytojas, vadovaujantis kūrybinių industrijų programai. Mano specializacija – vizualinė komunikacija, rinkodara ir praktiniai būdai, kaip efektyviai įdarbinti dirbtinio intelekto įrankius.

Mokymuose ir seminaruose padedu komandoms aiškiai suprasti bei pritaikyti AI technologijas, kūrybiškumo metodus ir vizualinės komunikacijos principus. Mano tikslas – ne teorija, o realūs sprendimai, kurie leidžia dirbti greičiau, kūrybiškiau ir užtikrinčiau.

Taip pat esu vienas iš tinklalaidės „Kūrybotyra“ vedėjų – čia diskutuojame, kaip kūrybiškumas praturtina darbą ir kasdienį gyvenimą.

Milda Gaulienė

Komunikacijos ekspertė, kūrybiškumo tyrinėtoja ir edukacijų kūrėja

Mano profesinis kelias nuolat yra komunikacijos ir rinkodaros pasaulyje, tačiau tikrasis mano įkvėpimas – kūrybiškumas. Man patinka derinti strategiją su vaizduote, todėl savo veiklose jungiu patirtį su naujų idėjų paieškomis.

Esu „Kūrybiškumo kortų“ autorė – žaidybinio edukacinio įrankio, padedančio atrasti kūrybiškumą mokyklose, komandose ir kasdienybėje.

Taip pat viena iš tinklalaidės „Kūrybotyra“ kūrėjų, kur kartu su Augustinu tyrinėjame kūrybiškumo prigimtį, idėjas ir jų pritaikymą gyvenime bei darbe.

Prieš tai esu sukūrusi ir išleidusi pirmąją mobilią aplikąciją-knygą „Perminute“. Projektuose man svarbiausia – balansas tarp struktūros ir įkvėpimo. Tikiu, kad būtent ten gimsta tikros inovacijos.

Kūrybiškumo mokymai

Atraskite praktinius būdus, kaip lavinti kūrybiškumą kasdien

Kūrybiškumas – tai ne talentas ar dovana, tai kasdien lavinama kompetencija. Kiekvienas iš jūsų nuolat susiduriate su situacijomis, kuriose būtina greitai mąstyti, lanksčiai reaguoti, spręsti problemas ir įkvėpti mokinius, motyvuoti kolegas. Šių praktinių mokymų metu Milda Gaulienė ir Augustinas Balaišis kviečia žengti į kūrybiškumo žingsniu į eksperimentinę laboratoriją, kurioje teoriškai aptariami metodai virsta praktiškai pritaikomais įgūdžiais.

Dalyviai susipažins su kūrybiškumo „įkaitinimo“ technikomis, vaizduotės lavinimo ir kūrybiškumo užduotimis bei įvairiais įrankiais, kurie praturtins pamokų turinį, padės kurti įtraukesnę, žaismingesnę ir vaizduotę lavinančią ugdymosi aplinką. Šios žinios tinka tiek dirbanties, tiek kuriantiems, tiek tiem, kurie nori pamatyti daugiau kūrybiškumo kasdienybėje ar skatinti smalsumą, problemų sprendimo gebėjimus ir bendradarbiavimą.

Kam skirta?
Visiems ieškantiems naujų idėjų, lankstesnio požiūrio ir kūrybinės energijos savo pamokoms.

Ką gausite?

  • Praktines kūrybiškumo metodikas, kurios veikia.

  • Asmeninių kompetencijų augimą.

  • Papildomus įrankius pamokų kūrybiškumui kelti.

  • Daug žaidybinio polėkio ir įkvėpimo kasdieniam darbui.

  • Konkrečius įrankius kuriuos galėsite naudoti savo praktikose.


Kviečiame prisijungti – nes kūrybiškumas nėra atsitiktinumas, o pasirinkimas! Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai.
Po šių mokymų – į savo kasdienybę grįšite ne tik su idėjomis, bet ir su aiškiais veiksmų planais.

Dalyvių atsiliepimai

2025 08 STEAM Marijampolė dalyvių atsiliepimai

Mokymų įvertinimas skaičiais

  • 83 % dalyvių teigė, kad mokymai visiškai atitiko jų lūkesčius.

  • 83 % nurodė, kad tema buvo „puikiai“ aktuali.

  • 96 % dalyvių patvirtino, kad mokymai praplėtė jų suvokimą apie šiuolaikinio ugdymo galimybes.

  • 100 % respondentų ketina panaudoti gautą informaciją savo darbe.

Dalyvių komentarai

„Viskas puikiai.“
„Nuostabūs lektoriai!“
„Visa teorinė medžiaga labai aktuali, bet metodus reikia iškart sieti su praktika. Ačiū ir kūrybinės sėkmės!“
„Puikūs mokymai.“
„Labai patiko – įdomu ir naudinga.“
„Sekmės, buvo įdomu ir naudinga.“
„Nuoširdžiai ačiū.“

Nuotrauka: Andriaus Birštono

2025 08 STEAM Alytus dalyvių atsiliepimai

Mokymų įvertinimas skaičiais

  • 83 %

Dalyvių komentarai

„Viskas puikiai.“
„Nuoširdžiai ačiū.“